مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 22:552022-11-13ورزشي

هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور | دبل نمایندگان مازندران / تداوم صدرنشینی هراز


تیم های هورسان رامسر، شهداب یزد، گیتی پسند اصفهان، لبنیات هراز آمل، شهرداری گنبد، ایفاسرام اردکان و نیان الکترونیک خراسان در هفته نهم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 22 آبان) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان و رشت پیگیری شد.

تیم های هورسان رامسر، شهداب یزد، گیتی پسند اصفهان، لبنیات هراز آمل، شهرداری گنبد، ایفاسرام اردکانو نیان الکترونیک خراسان در این دیدارها موفق به شکست حریفان خود شدند.

تیم های هورسان رامسر و راه یاب ملل مریوان از ساعت 16 امروز در سالن شهدای رشت به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی راد با شکست سه بر صفر حریف به ششمین برد خود در این رقابت ها دست یافتند و 18 امتیازی شدند.

  راه یاب ملل با امتیازهای 25 بر 17، 27 بر 25 و 25 بر 23 نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد تا پنجمین ناکامی فصل خود را تجربه کند و تعداد شکست های این تیم از بردهایش (چهار برد) بیشتر شود.

  محمدحسن خوشدل، بهروز جعفری، وحید پورکاشیان و مجتبی بیداریان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور | دبل نمایندگان مازندران / تداوم صدرنشینی هراز

هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور | دبل نمایندگان مازندران / تداوم صدرنشینی هراز